نوشته شده توسط : admin

استخر بادی از سری محصولات بادی محبوب می باشد که استفاده از آن ها دارای محدودیت سنی نیست و کودکان و حتی بزرگسالان بدون هیچ مشکلی می توانند از آن ها استفاده کنند . این محصولات بادی با ساختاری که دارند موجب می شوند تا آب در یک محل راکد بماند تا افراد بتوانند برای تفریحات آبی خود از آن ها بهره مند شوند ، این محصولات در ابعاد کوچکتری از استخر های پیش ساخته و یا بتنی هستند و به همین منظور برای مصارف خانگی می توان از آن ها بهره مند شد ، این استخر های بادی را می توان به راحتی در حیاط منزل و یا بر روی بام خانه هایتان راه اندازی کنید و همواره از تفریحات آبی خود در منزلتان بهره مند شوید . این محصولات همانطور که ار اسم آن ها پیداست توسط باد راه اندازی می شوند و بیشتر حجم بدنه آن ها را باد تشکیل می دهد و از این رو در صورت خالی بودن ، بسیار سبک می باشند و به راحتی می توان آن ها را جابجا کرد . ویژگی های این استخر های بادی بسیار زیاد است که در ادامه به هر یک از آن ها اشاره خواهیم کرد ، همچنین قصد داریم با ارائه این مطلب راهنمای خوبی برای خرید استخر بادی مدنظرتان شویم تا دیگر بدون هیچ تردیدی اقدام به خریداری آن ها شوید .

راهنمای خرید استخر بادی

استفاده از این محصولات می تواند بستری بسیار شاد را برای شما فراهم کند و فلذا به دلیل ساختار بسیار قوی برخی از این محصولات پیشنهاد می کنیم که حتما این محصولات بی نظیر بادی را تهیه کنید و مدت های طولانی با استفاده از آن ها می توانید تفریحاتی کاملا دلچسب و مفرحی را برای خود و خانواده ، مخصوصا کودکان را فراهم کنید . اما لازم به ذکر است که در خرید استخر های بادی نیز بایستی توجه کنید تا استخر بادی مرغوبی را خریداری کنید ، با خرید استخر بادی مرغوب می توان انتظار آن را داشت که محصولتان عمری طولانی داشته باشد و بتواند به بهترین شکل انتظارات شما بر آورده کند . استخر های بادی نامرغوب و درجه دو ممکن است در دراز مدت و یا حتی در همان ابتدا دچار مشکل شوند و نتوانند به خوبی بستر لازم را برای استفاده افراد فراهم کنند ، پس می بایست که در خرید این محصولات دقت کنید . لازمه خرید مطمعن این است که استخر بادی خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا بتوانید از آن طریق به جنس های اصلی و درجه یک دسترسی داشته باشد و یا با دانستن ویژگی ها و مشخصات جنس های اصلی ، خودتان خرید مطمعنی را انجام دهید . در ادامه این مطلب ابتدا خصوصیات استخر های بادی درجه یک را به شما شرح خواهیم داد و در ادامه آن بستر ها و فروشگاه های معتبر استخر بادی را خواهیم گفت تا دیگر خریدی مطمعن را انجام دهید و از خرید خود رضایت کامل را داشته باشد ، پس در ادامه همراه ما باشید . برای خواندن ادامه این مقاله مفید به وب سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کرده و مستقیما وارد وب سایت شوید :

:::::::....... راهنمای خرید استخر بادی ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی ارزان , استخر بادی کودک , استخر بادی بزرگ , استخر بادی بزرگسال , نمایندگی فروش استخر بادی , قیمت استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر بادی بچگانه دلیل اصلی تولید استخر های کودکان می باشد و تمامی استخر های بادی که تا به امروز تولید شده اند و برای بزرگ سالان قابل استفاده هستند با ایده اولیه استخر بادی بچگانه به ثمر نشسته اند. بخش اصلی استخر های بادی از لایه های بادی معمولی ساخته شده است و کیفیت متفاوتی با سایر محصولات بادی ندارد. اغلب استخر های بادی بچگانه به صورت گرد هستند اما استخر های دیگری به شکل های مربعی و یا مستطیلی تولید شده اند که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند. از ویژگی های متمایز کننده در مورد آنها پرتابل بودن و حمل ساده است که به سادگی میسر می شود و می توان استخر ها را در مدت زمان کوتاهی و با استفاده از ساک حمل و یا کوله پشتی جابجا کرد.

استخر بادی بچه گانه به یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در محیط های خانگی و در داخل حمام ها می تواند بدل شود که دارای ابعاد بسیار گسترده ای می باشد و از این رو دستتان برای جلب توجه فرزندتان باز می باشد . استخرهای بادی در رنگبندی های متنوع و همچنین به شکل های فانتزی بسیاری در بازار عرضه شده اند . همچنین هر کدام از استخرهای بادی دارای رده های سنی مختص خود می باشند و این حکایت از آن دارد که در استخرهای بادی کودک توجه ویژه ای به امنیت و شادابی کودک ها در سنین مختلف می شود . از نظر شکل ظاهری استخرهای بادی در اشکال مختلفی تولید می شوند که در ادامه مطلب به بخشی از این مدل ها اشاره ای خواهیم داشت . استخر بادی بچگانه گرد استخر های بادی بچگانه گرد شامل استخر های بیضی شکل و دایره ای می شود که به دلیل ساختار ساده ای که داشتند از اولین استخر های بازار به حساب می آیند. استخر های بچگانه گرد تعادل خود را با تقسیم فشار به بخش های مختلف تقسیم می کند و ساختار خاص و پیچیده ای ندارد. این دسته از محصولات دارای رویه براق وینیل و پی وی سی هستند که توسط شرکت های اینتکس، اینتایم و یا بست وی تولید شده است.

 

استخر بادی بچگانه مستطیلی استخر های مستطیلی استخر هایی گفته می شود که تمامی قسمت های آن مشابه هم هستند اما ابعاد متفاوتی دارند و برای استفاده بزرگسالان نیز مناسب هستند. استخر های مستطیلی تنوع بسیار خوبی داشته و برای کودکان و بزرگسالان کاملا مناسب است. اغلب استخر های مستطیلی کف بادی ندارند اما برخی از آنها که برای کودکان تولید شده اند کف بادشو و نرمی دارند. دیواره ها نیز دارای دو نوع می باشد. نوع اول آن دارای دو یا سه رنگ به صورت سالید یا یک تکه بوده و برخی دیگر طرح های بسیار جذاب و زیبایی همانند جنگ ستارگان و یا طرح ماشین ها دارد که برای کودکان کاملا مناسب است. استخر بادی بچگانه مربعی استخر های مربعی تنوع بسیار کمی دارند و تنها چند مدل انگشت شمار از آنها تولید شده است اما تمامی طرح های ممکن در این قسمت ها درج شده است. بخش اصلی بدنه دارای دو رنگ اصلی می باشد و در برخی مدل ها طرح ماشین ها توسط اینتکس تولید شده است که اختلاف قیمتی به نسبت زیادی با مدل های ساده دارد و بسیاری افراد توانایی خرید آن را ندارند. اما همانطورکه با اشکال هندسی استخرهای بادی بچگانه آشنا شدید بهتر است تا شما را با برخی آپشن های موجود در استخرهای بادی کودک رو به رو کنیم . در سال های اخیر استخرهای بادی به خوبی توانسته اند جای خود را در میان کودکان و خانواده های آن ها باز کنند ، از این رو رقابت در میان تولیدکنندگان استخرهای بادی نیز به خوبی شکل گرفته است و با به کارگیری برخی نوآوری ها در استخرهای بادی سعی در پیشی گرفتن از یکدیگر دارند . برای مشاهده ادامه این مقاله جذاب به وب سایت ما مراجعه کنید و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید و مستقیم وارد وب سایت نمایندگی اینتکس تهران شوید :

::::::...... استخر بادی بچگانه .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی کودک , استخر بادی کودک ارزان , خرید استخر بادی کودک , خرید استخر بادی ارزان , نمایندگی فروش استخر بادی , استخر بادی اینتکس ارزان , استخر بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر بادی ارزان از سری استخر های بادی تولید شده پر فروش با قیمتی بسیار مقرون به صرفه نسبت به کیفیت خوب خود بوده که همیشه برای تفریحات آبی برای سنین مختلف از جمله کودکان فروش بالایی داشته است. استخر های بادی ارزان اصولا دارای کیفیت ساخت معمولی بوده که ابعاد ، ظرفیت ، لوازم همراه و نوع طراحی بدنه نیز در قیمت این نوع استخر های بادی بسیار تاثیر گذار می باشند. همانطور که می دانید هر نوع محصول بادی از نظر قیمت به سه دسته مختلف استخر های بادی گران قیمت ، استخر های بادی با قیمت متوسط و استخر های بادی ارزان تقسیم بندی می شوند که هر کدام با توجه به امکانات و ویژگی های خود قیمت گذاری شده اند. استخر های بادی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که به وسیله شرکت های مختلف اینتکس ، بست وی و ...

تولید و عرضه شده اند که از نظر سنین مورد استفاده دارای انواع مختلفی می باشند. استخر های بادی کوچک اصولا به خاطر حجم و وزن کم خود قیمت ارزان تری دارند زیرا که تنها برای کودکان و خردسالان قابل استفاده می باشند. البته در میان چنین استخر های بادی کوچک نیز تفاوت قیمت محسوسی وجود داشته که بیشتر به دلیل کیفیت ساخت و طراحی و همچنین ساختار بدنه می باشد. از استخر های بادی کوچک که بگذریم استخر های بادی بزرگتری نیز تولید شده اند که با وجود حجم و ظرفیت بالای خود از قیمتی بسیار مقرون به صرفه و ارزان برخوردار می باشند تا امکان خرید آسان آنها برای انواع تفریحات آبی فراهم باشد.

استخر بادی عمیق ارزان قیمت

یکی از مهمترین عواملی که در قیمت و ارزان بودن استخر های بادی تاثیر گذار بوده جنس بدنه استفاده شده در آنهاست. تمامی استخر های بادی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده که با توجه به نوع استخر به صورت یک لایه ، دو لایه و سه لایه ساخته شده اند. استخر های بادی ارزان از نظر جنس بدنه در میان مدل های یک لایه قرار گرفته که تاثیر زیادی در کاهش قیمت این نوع محصولات می گذارند. البته یک لایه بودن ساختار بدنه استخر بادی عمیق ارزان به معنی پایین بودن کیفیت آنها نبوده بلکه نسبت به مدل های مقاوم تر خود از سادگی بیشتری برخوردار می باشد از همین رو امکان استفاده در هر مکانی از آنها مانند مکان های باز و در معرض نور و گرمای آفتاب فراهم نخواهد بود. البته نقطه اشتراک جنس بدنه استخر های بادی ارزان با دیگر مدل ها در قابلیت تعمیر بدنه می باشد . برای مشاهده ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید و به صورت مستقیم وارد سایت شوید :

:::::..... استخر بادی ارزان اینتکس ......::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی ارزان , استخر بادی اینتکس , استخر بادی بست وی , استخر اینتکس , نمایندگی فروش استخر بادی , فروشگاه استخر بادی , خرید استخر بادی , قیمت استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استخر بادی بزرگ خانوادگی معمولا به استخر های گفته می شود که فضای مناسب برای تفریحات چند نفر به صورت همزمان را داشته باشد و بتوان آن را به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی جابجا کرد. استفاده از استخر های خانوادگی به دو صورت می باشد. در حالت اول شخص تنها برای نشستن از استخر خود استفاده می کند و در حالت دوم قصد دارد به صورت خانوادگی به شنا و تفریحات آبی بپردازد که در این نوع استخر های بادی قابل استفاده نیستند.

در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در باب ویژگی ها و مزیت های استخر های بزرگ خانوادگی، سازنده و انواع آنها از نظر قیمتی به شما عزیزان ارائه کنیم ، با ما همراه باشید. استخر بادی بزرگ خانوادگی برای تفریحات آبی بدون شنا کردن و با محفظه آب کمتر به نسبت استخر های بزرگ بدون شک بهترین گزینه می باشد. از این رو می توان استخر بادی که مستطیلی هستند و دارای دیواره های کاملا بادی هستند را پیشنهاد داد.

این استخر ها از اولین محصولات اینتکس می باشد که سالهای بعد بست وی و اینتایم نیز با الگو برداری از آن محصولات مشابهی را تولید و روانه بازار کردند. قسمت اصلی بدنه این دسته از استخر ها از پی وی سی و یا وینیل می باشد و با طور سه متر و طول دو متر در حدود نیم متر نیز ارتفاع دارند که برای آبتنی و بازی به همراه خانواده گزینه کاملا مناسبی به حساب می آید. استخر بادی بزرگ خانوادگی گرد با استخر های دسته پیشین متفاوت است. این استخر ها دو نوع تماما بادی و ایزی ست دارند که نوع ایزی ست آن دارای لبه های بادی بوده و برای استفاده بزرگسالان کاملا مناسب است. اما استخر های تماما بادی بیشتر برای کودکان مناسب هستند و یا ارتفاع کمی دارند که موجب می شود برای بزرگسالان به هیچ عنوان قابل استفاده نشود. اما برخی که ارتفاع زیادی دارند ابعاد کوچکی دارند که باعث می شود به وان بادی تغییر کاربری دهد. استخر های بادی ایزی ست دارای لبه بادی هستند و دیواره آنها از لایه های ضخیم پی وی سی ساخته شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. استخر های بزرگ خانوادگی که برای شنا مناسب باشند را می توان استخر های پیش ساخته نامید. استخر های پیش ساخته دارای پایه های آلومینیومی هستند که فشار وارده را به خوبی تحمل می کند و تا وزن چند تن را در خود جای میدهند. این استخر ها دارای نردبان، پمپ تصفیه و زیر انداز و درپوش هستند که تجربه کاملی از یک استخر خانوادگی در اختیار شما قرار خواهد داد.

استخر بادی بزرگ خانوادگی

 

اگر بخواهیم به طور کلی تر به بررسی استخرهای بادی برای استفاده در محیط های خانگی و جهت استفاده های تفریحی بپردازیم باید بگوییم که ابتدا باید ماهیت استفاده از استخرهای بادی را بدانید . استخرهای بادی با توجه به ابعادی که دارند و همچنین مقدار آب و ارتفاعی که درون خود جای می دهند قابلیت استفاده را دارند . همانطور که در بخش های ابتدایی مقاله گفتیم استخرهای بادی دارای دو نوع تماما بادی و همچنین استخرهای دارای لبه بادی یا همان ایزی ست هستند . استخرهای تماما بادی به دلیل ساختاری که دارند قابل استفاده برای کودکان و در ابعاد بزرگ تر برای نوجوانان می باشند . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::...... استخر بادی بزرگ خانوادگی .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی بزرگ , استخر بادی ارزان , استخر بادی اینتکس , خرید استخر بادی , استخر بادی خانوادگی , قیمت استخر بادی , استخر بادی بست وی , نمایندگی فروش استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تشک بادی را می توان از جدید ترین تشک های طراحی شده در بازار به شمار آورد که ویژگی های منحصر به فرد آن ها باعث شده است تا بسیاری از افراد به دنبال تهیه و استفاده از تشک بادی باشند ، این محصولات عمدتا دارای طراحی های خاص و بسیار عالی هستند که موجب انعطاف پذیری بسیار خوب آن ها شده است . یکی از این طراحی های بی نظیر داشتن رویه مواج در تمامی تشک های بادی شرکت های بزرگ می باشد که می تواند بستر های خواب راحتی را برای شما ایجاد کند تا بتوانید برای مدت طولانی از تشک بادی استفاده کرده و بر روی آن دراز کشیده و بخوابید . این محصولات نه تنها برای خوابیدن های کوتاه ، بلکه برای خوابیدن های شبانه نیز مناسب بوده و می تواند از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کند . ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی بسیار زیاد است ، ولی برای اینکه بهتر بتوانید تصمیم بگیرید ، در این بخش به معایب تشک بادی خواهیم پرداخت و شما را در زمینه خرید تشک بادی راهنمایی خواهیم نمود . معایب تشک بادی معایب تشک های بادی و فواید تشک بادی اینتکس ، تشک های بادی یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصولات بادی تولید و عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس در ایران بوده که همیشه از کاربرد های زیادی برخوردار بوده است. تشک های بادی انواع مختلفی از نظر ابعاد ، طراحی بدنه ، رنگ و نوع جنس بدنه دارند که هر کدام موجب می شود تا برای مکان های خاصی از این تشک ها استفاده نماییم.

محصولاتی که مشابه تخت خواب های بادی تولید شده اند اما یکی از مهمترین تفاوت آنها در ارتفاع کمتر نسبت به تخت خواب های بادی می باشند تا امکان استفاده راحت تر به دلیل داشتن حجم و وزنی کمتر را در هر مکان مورد نظری بخصوص در مسافرت ها فراهم سازند. برای اینکه به معایب تشک بادی بپردازیم ابتدا می بایست به مزیت های این نوع تشک ها نسبت به مدل های غیر بادی پرداخت تا اطلاعات دقیق و بهترین نسبت به این نوع محصولات بادی پیدا کنید. مهمترین مزیت هایی که تشک های بادی در خود دارند حجم و وزن کم بوده که علاوه بر حمل آسان موجب راه اندازی سریع و بدون دردسر نیز خواهد شد. به دلیل اینکه حجم و وزن تشک ها نسبت به تخت خواب های بادی کمتر بوده از آنها بیشتر در مسافرت ها و بخصوص در چادر های سفری استفاده می شود. مزیت دیگر تشک های بادی در قیمت بسیار مناسب آنها نسبت به بسیاری از تشک های غیر بادی می باشد.

اصولا قیمت گذاری روی این نوع محصولات به گونه ای بوده که امکان خرید تشک ها را راحت تر می کند. مزیت دیگر تشک های بادی در کاربرد های مورد استفاده آنها بوده که بسیاری از آنها امکان استفاده روی آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها را فراهم می سازد. با وجود چنین مزیت هایی باعث می شود تا استفاده از تشک های بادی افزایش پیدا کند.اما هر نوع محصول بادی مانند هر محصول دیگر دارای معایبی بوده که برای بسیاری از این قبیل محصولات امری طبیعی می باشند . یکی از معایبی که تشک های بادی داشته در مقاومت بدنه در برابر اشیای تیز و حتی ساییدگی می باشد. همانظور که می دانید هر نوع محصول بادی تولید شده به دلیل داشتن ضخامت کم بدنه به منظور راه اندازی آسان تر بیشتر در معرض آسیب هایی مانند سوراخ شدن هستند که برای تمامی محصولات بادی امری طبیعی خواهد بود بنابراین می بایست از برخورد اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرد . یکی دیگر از معایب تشک های بادی مقدار عمر مفید آنهاست. هر چقدر کیفیت یک تشک کم بوده و به خوبی از آن مراقبت و استفاده صحیح نشود به طوق قطع عمر مفید آن کاسته خواهد شد و آسیب های زیادی به تشک وارد خواهد شد تا امکان استفاده مجدد حتی قابلیت تعمیر از آن فراهم نباشد. یکی از معایبی که مستقیما در کیفیت تشک های بادی تاثیر نداشته نداشتن ضمانت و گارانتی تعویض در ایران می باشد. نه تنها تشک های بادی بلکه تمامی محصولات بادی به هیچ عنوان در ایران ضمانت تعویض ندارند و تنها توسط فروشگاه اینتکس ایران شامل 48 تا 72 ساعت مهلت تست و تعمیر می شوند.

تمامی این معایب در میان عیب هایی قرار می گیرند که به راحتی می توان در بسیاری از محصولات تولید شده و وارد شده به کشور یافت بنابراین به گونه ای نیستند که باعث تاثیر منفی در خرید و استفاده از این نوع محصولات بادی بگذارند.معایب تشک های بادی اکثرا در مواقعی دیده می شوند که از آنها در فضای باز و مسافرت ها استفاده می شود. گرچه تشک های بادی بخصوصی برای مسافرت ها تولید شده اما با وجود اینکه سایر تشک های بادی نیز امکان استفاده در مسافرت ها را داشته اما مقاومت و کیفیت بدنه آنها اجازه استفاده دائم بخصوص در فضای باز مسافرت ها را فراهم نمی سازد زیرا که بیشتر در معرض آسیب دیدن هستند. عواملی مانند تابش شدید نور و گرمای آفتاب ، برخورد اشیای تیز طبیعی مانند سنگ و ... می توانند آسیب زیادی به این محصولات وارد کنند . به همین دلیل است که تشک های بادی نسبت به نوع کاربری خود در انواع مختلفی تولید شده اند که هر کدام می بایست در محل مخصوص سفارش شده خود مورد استفاده قرار گیرد. برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش تشک بادی اینتکس و بست وی مراجعه کنید و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

:::::::.......  معایب تشک بادی   .......:::::::



:: برچسب‌ها: تشک بادی , تشک بادی ارزان , تشک بادی اینتکس , تشک بادی بست وی , نمایندگی فروش تشک بادی , مزایا و معایب تشک بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی از لوازمی که وجود آن در سفر های شما می تواند بسیار مهم و کاربردی باشد چادر های سفری می باشد ، با وجود این محصولات می توانید به مراتب سفری بسیار دلنشین و آسانی را داشته باشید و از آن ها به عنوان خانه ای متحرک استفاده کنید . اما یکی از دغدغه افراد این است که چه چادر مسافرتی را خریداری کنند یا چه نوع چادر مسافرتی از چه برندی می تواند پاسخگوی نیاز آن ها در شرایط های مختلف باشد ؟ یک چادر سفری خوب دارای ویژگی های خاصی بوده که با وجود آن ها می توان گفت فلان چادر سفری از کیفیت استاندارد و مطلوبی برخوردار است . اگر شما یکی از دوست داران و طرفداران این محصولات بی نظیر سفری هستید و نیاز دارید یکی از این محصولات را برای خود تهیه کنید همراه ما باشید تا بهترین برند های موجود در بازار را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با خیال راحت محصول خود را خریداری کنید .

یکی از مواردی که متن بالا نیز اشاره شد این است که چادر سفری خوب می تواند بسیار کاربردی باشد و ایمنی شما را در شرایط مختلف فراهم کند . چادر های سفری مرغوب به دلیل اینکه از اجناس بسیار خوب و با کیفیت برای ساخت چادر مسافرتی استفاده شده است می تواند سرپناهی بسیار عالی حتی در زمان های بارانی و سرما برای شما و دیگر سرنشینان باشد . اگر شما علاقه زیادی به سفر ها و کمپینگ های تفریحی در شرایط آب و هوایی نا مساعد هستید بایستی توجه ویژه تری به جنس چادر های سفری و نیز برند آن ها داشته باشید تا در نهایت محصولی با کیفیت را خریداری کنید تا بتوانید در آن شرایط با خیال راحت از محصول خود استفاده کنید . پس با کمی تامل به این موضوع پی خواهیم برد که برند چادر سفری می تواند نقش بسیار موثری در خرید چادر سفری شما باشد . چادر های مسافرتی موجود در ایران به دو دسته کلی چادر سفری داخلی و چادر سفری خارجی تقسیم می شوند . موضوع اصلی این مقاله نیز چادر های سفری خارجی و ویژگی های آن ها می باشد که در ادامه به برخی از این ویژگی ها خواهیم پرداخت .

چادر سفری خارجی

چادر های سفری خارجی به دلیل اینکه برخی از آن ها در کشور های مطرح تولید می شوند دارای کیفیت بالاتری بوده و می توانند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد . در مقابل آن چادر های سفری داخلی به دلیل اینکه برخی از تولید کنندگان داخلی به دلیل اینکه می خواهند به فروش بالا دست یابند از اجناس اولیه درجه 2 محصول خود را می سازند تا بدین صورت قیمت محصولات خود را کاهش دهند تا با فروش ارزان تر کالای های خود فروششان را بالا تر ببرند ، از این رو بیشتر مردم که کالای با کیفیت برایشان مطرح است ، به خرید چادر سفری خارجی روی آوردند تا با بتوانند با خیال راحت از محصول خریداری شده خود در هر شرایطی بهره مند شوند . چادر های سفری خارجی نیز ممکن است درجه یک یا درجه دو باشد که بایستی در خرید چادر سفری خارجی نیز اطالاعاتی را کسب کرده تا خرید موفقی داشته باشید . برند های مطرحی که می توان خرید مطمعنی را با آن ها تجربه کرد برند هایی چون : کلمبوس اسپانیا ، کلمن آمریکا ، هاسکی ، فرینو ، اکووآ ، بلک دایموند ، ایزی کمپ  و ... هستند  . این برند های نام برده از سری برند های بسیار معروف و پر فروش کشور های خارجی می باشد که در بازار های کشور های دیگر به خصوص در ایران عرضه شده و دارای طرفداران بسیاری است . در رابطه با این برند ها در ادامه توضیحاتی را خواهیم داد . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب وارد وب سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی تهران اینتکس شوید و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

:::::::.......  چادر مسافرتی خارجی  .......:::::::



:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی , چادر مسافرتی آمریکایی , چادر مسافرتی خارجی ارزان , چادر کمپینگ , خرید چادر مسافرتی خارجی , چادر مسافرتی کلمن ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بی شک چادر های مسافرتی coleman یکی از بهترین و برترین چادر های مسافرتی حال حاظر در جهان است و طرفداران این محصولات سفری همواره نگاه بسیار ویژه ای به تولیدات شرکت coleman دارند ، چرا که چادر های coleman از نظر کیفیت در سطح اول هستند و نوع ساختار آن ها به گونه ای بوده که افراد می توانند با اطمینان کامل خرید چادر مسافرتی coleman خود را انجام دهند . شرکت coleman یا کلمن تنها در زمینه تولید چادر مسافرتی فعالیت نمی کند چرا که دایره تولیدات این شرکت فرا تر از این ها بوده و می توان در محصولات تولید شده این شرکت انواع تجهیزات مسافرتی و کمپینگ را مشاهده کنید . از جمله محصولاتی که در شرکت coleman تولید می شوند می توان به انواع چراغ های مسافرتی ، باربیکیو و انواع کباب پز ها ، چراغ قوه ، کیسه خواب ، کوله پشتی ، زیر انداز و نظیر این ها را مشاهده کرد ، البته تنوع در تولید این محصولات بسیار بالاست ، این تنوع بسیار زیاد را حتی می توان در محصولات چادر مسافرتی coleman نیز مشاهده کنید . تنوع در شکل ظاهری و ساختار های این چادر ها باعث شده تا تمامی سلیقه ها بتوانند محصول خود را با کمی جست و جو در محصولات شرکت coleman بیابند و از خرید آن لذت ببرند . همچنین تنوع در ساختار و نوع طراحی چادر های مسافرتی coleman باعث شده تا هر چادر مسافرتی به نسبت نوع ساختاری که دارد مناسب برای یک نوع آب و هوا باشد ، به همین دلیل علاوه بر این که به نسبت سلیقه چادر مسافرتی خود را انتخاب می کنید ، باید به نسبت محل و منقطه سفر ، از چادر مسافرتی خاصی که مطابق با شرایط زیست محیطی آن منطقه تولید و طراحی شده است را تهیه کنید . 

 

چادر مسافرتی coleman

 

منظور از مطلب گفته شده در بالا این است که هر چادر مسافرتی دارای ساختاری متفاوت بوده که این ساختار به نسبت محل استفاده چادر متغییر است ، به عنوان مثال چادر مسافرتی که برای استفاده در آب و هوای معتدل ساخته شده است با چادر مسافرتی که قرار است در آب و هوای سردسیر مانند کوهستان مورد استفاده قرار بگیرد متفاوت است ، چرا که اگر تفاوتی در طراحی و آرگونومی ساخت در بین این دو چادر نباشد نمی تواند شرایط ایده آلی را برای مسافرین ایجاد کند و مشکلاتی را برای آن ها به وجود خواهد آورد . کمپانی coleman نیز با در نظر گرفتن این موضوعات کاملا مهم سعی کرد تا چادر های مسافرتی خود را ارتقاء دهد و با اعمال تغییرات ساختاری و نوع طراحی بدنه بتواند چادر های مسافرتی خود را متنوع تر و ایده آل تر برای یک نوع آب و هوا بکند . از همین رو نیز گفته می شود شما عزیزان می توانید هر نوع چادر مسافرتی را می توانید به نسبت سلیقه و شرایط آب و هوایی سفر انتخاب کنید و از محصول خریداری شده خود رضایت کامل را داشته باشید . چادر های مسافرتی coleman تنها از این ویژگی برخوردار نیستند و چه بسا می توان خصوصیات بسیار خوبی را در این نوع چادر مسافرتی مشاهده کرد که در ادامه به بررسی بیشتر این چادر ها خواهیم پرداخت . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت فروشگاه چادر مسافرتی تهران اینتکس مراجعه کنید و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

:::::::......  چادر مسافرتی coleman ......:::::::



:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی , چادر مسافرتی آمریکایی , چادر مسافرتی کلمن , خرید چادر مسافرتی کلمن , نمایندگی فروش چادر مسافرتی , خرید چادر مسافرتی خارجی , چادر مسافرتی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کدام چادر مسافرتی بهتر است؟ چادر مسافرتی عصایی بهتر است یا فنری ؟ چادر های مسافرتی امروزه پای ثابت بیشتر سفر های هموطنان عزیز شده است ، سفر ها نیز نیازمند وسایل و اقلام همراهی هستند که می توان با استفاده از آن ها مسافرت های ساده تر و راحت تری را رقم زد . سفر ها ممکن است به نقاط نزدیک و یا دور از محل اقامتتان باشد ، در هر صورت شما می خواهید تا با سفر کردن چند روزه از روزمرگی هایی که ممکن است در طول زمان شما را بیازارد برای چند وقتی از آن رهایی یابید و ساعات و روز های خوشی را در سفر تجربه کنید . به همین منظور سفر در برخی مواقع بسیار لازم بوده و برای روحیه هر فردی الزامی می باشد ، اما برخی از افراد به دلیل اینکه ممکن است سفر آن ها را خسته کند و یا هزینه های سنگینی را برای آن ها به دنبال داشته باشد از رفتن به سفر اجتناب می کند ، اما شما عزیزان می توانید با همراه داشتن وسایل و ابزاری در طول سفر در رفاه باشید و سفر خوبی را پشت سر بگذارید ، یکی از این اقلامی که می تواند در رفاه و هزینه های شما نقش داشته باشد ، چادر مسافرتی است . چادر های مسافرتی همانطور که از نام آن ها مشخص است از اقلام و وسایل همراهی هستند که برای سفر ها طراحی شده و می توان به سهولت با به همراه داشتن آن ها سفری بسیار عالی و  در رفاه را تجربه کنید ، چرا که با استفاده از این وسیله می توانید در هر نقطه ای از زمین خانه ای کوچک را برای خود تعبیه کنید و با استفاده از آن به استراحت کردن و اقامت در محل های دلخواه بپردازید .

 

چادر مسافرتی عصایی بهتر است یا فنری ؟

 

از ویژگی های داشتن یک چادر مسافرتی مناسب این است که شما می توانید خانه ای را حتی در مناطقی که دسترسی به منزل های مسکونی ، ویلا یا سوئیت ندارید فراهم کنید و ساعت ها و حتی روزهای لذت بخشی را در مناظر طبیعی و مکان های دیدنی سپری کنید . همانطور که گفته شد با استفاده از چادر های مسافرتی می توانید در صرف هزینه های خود در طول سفر بکاهید ، چرا که اقامت در شهر های دیگر و جاهای تفریحی نیازمند اجاره کردن ویلا ، سوئیت یا منازل خواهید بود که این ممکن است مبلغ این اجاره های بسیار زیاد باشد و پس از اقامت طولانی مبلغ زیادی را بابت اقامت خود بپردازید ، حال میبینید که با صرف هزینه ای بسیار کمتر برای خرید یک چادر مسافرتی ایده آل می توانید سال های سال با استفاده از این محصولات بی نظیر مسافرتی ، دیگر در سفر های خود هیچ هزینه ای را بابت رزرو هتل ، ویلا و ... نپردازید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

:::::::....... چادر مسافرتی عصایی بهتر است یا فنری ؟ .......:::::::



:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی , چادر مسافرتی عصایی , چادر مسافرتی فنری , چادر مسافرتی ارزان , نمایندگی فروش چادر مسافرتی , فروشگاه چادر مسافرتی , خرید چادر مسافرتی , چادر مسافرتی بزرگ , چادر مسافرتی خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بهترین مارک چادر مسافرتی کدام است ؟ اگر طرفدار سفر و کمپینگ باشید بدون شک این سوال ذهن شما را مشغول کرده است که بهترین مارک چادر مسافرتی و معروف ترین برند تولید کننده چادر های کمپ کدام است و چگونه باید چادر مسافرتی مطابق با نیاز های خود را خریداری کنید ؟ کدام چادر مسافرتی برای فصل گرما خوب است ؟ کدام چادر مسافرتی مناسب فصل سرما می باشد ؟ اگر قصد سفر به کویر و یا کوهستان را داشته باشیم باید از کدام چادر مسافرتی استفاده نماییم ؟ تمامی  این سوال ها و حتی سوال های بیشتر از جمله موضوعاتی می باشد که برای طرفداران سفر و همچنین کمپینگ پیش می آید . در  ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی انواع برندهای چادر مسافرتی بپردازیم و شما را با خصوصیات چادر های مسافرتی بیشتر آشنا نماییم پس در ادامه این راه و با بررسی و تحلیل بهترین مارک چادر مسافرتی همراه ما باشید ...

بهترین مارک چادر مسافرتی :

 
برند هاسکی - Huski :
 
برند هاسکی یکی از پیشتازان در عرصه ی تولید محصولات کمپینگ می باشد که سابقه آن به طولانی مدت باز می گردد . این برند مطرح جهانی با کیفیت بالایی محصولاتی که روانه بازار می کند به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات کمپینگ باز کند و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است . هاسکی علاوه بر تولید محصولات کمپینگ یکی از پیشتازان در عرصه ی تولید چادر های مسافرتی می باشد که چادرهای تولیدی در این کمپانی از کیفیت ساخت فوق العاده به همراه طراحی مهندسی شده برخوردار است . همچنین تولید چادر مسافرتی مطابق با شرایط جوی گوناگون و همچنین قابل استفاده در  اوضاع بارانی و طوفانی نیاز به تکنولوژی و دانش مهندسی بالایی دارد که برند هاسکی با توجه به سابقه ی بالایی که دارد به خوبی از پسش بر آمده است و دست به تولید چادر های مسافرتی فوق العاده ای زده است . جنس اغلب چادرهای مسافرتی تولیدی توسط این برند از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و یکی از برترین ویژگی های آن ضد آب بودن می باشد که در بسیاری از فصول سال به کار شما می آید . همچنین چادر های مسافرتی تولیدی توسط این برند به خوبی از نفوذ آب تا 3000 میلی متر جلوگیری کرده و عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان می دهند . از نظر ما برند هاسکی می تواند یکی از کاندیدا های اصلی برترین مارک چادر مسافرتی خارجی به حساب بیاید . 
بهترین مارک چادر مسافرتی
 
برند کلمن - Coleman : 
 
برند تولید لوازم کمپینگ و مسافرتی کلمن از دیر باز در زمینه ی تولید محصولات درجه یک لوازم کمپینگ شروع به فعالیت کرده است  . این برند پیشینه ای آمریکایی و سابقه ای طولانی مدت دارد که به تدریج کیفیت محصولات تولیدی را بالا برده و در میان هواداران لوازم کمپینگ از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است . کلمن یکی از برترین برندهای تولید لوازم کمپینگ می باشد که کیفیت چادر های مسافرتی تولیدی توسط آن از هر نظر زبان زد می باشد و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران لوازم کمپینگ باز کند و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . اما امروزه محصولات اورجینال برند کلمن در بازار های ایران به سختی گیر می آید  و اما شما عزیزان میتوانید تمامی کالاهای اورجینال برند کلمن را از نمایندگی این برند جهانی در ایران به نام فروشگاه اینترنتی اینتکس تهیه کرده و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید ، همچنین برای مشاهده ی چادر های مسافرتی این برند نیز می توانید بر روی لینک خرید چادر مسافرتی کلیک کنید و پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب وارد وب سایت نمایندگی اینتکس شوید و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :


:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی , چادر مسافرتی ارزان , چادر مسافرتی ایرانی , چادر مسافرتی خارجی , نمایندگی فروش چادر مسافرتی , چادر مسافرتی آمریکایی ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

چادر مسافرتی محصولاتی مناسب برای استفلاده در سفر های طولانی مدت و یا کوتاه مدت بوده و می توانید به راحتی از آنها در کوهستان و کمپینگ استفاده کنید . شرکت های مختلفی اقدام به تولید چادر های مسافرتی نموده اند که دارای کیفیت های مختلفی نیز می باشند . در ادامه به توضیح درباره این چادر ها و شرکت های سازنده آنها خواهیم پرداخت . 

چادر مسافرتی 10 نفره کیت

شرکت کیت یکی از بهترین چادر های مسافرتی 10 نفره بازار را تولید نموده است که بدنه آن از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده و مقاومت بالایی در برابر باران و ضربه دارد . استفاده از این جنس پارچه در چادر های مسافرتی مرسوم می باشد . دلیل این استفاده ، مقاومت بالای آن در برابر آب و باران و همچنین شرایط مختلف آب و هوا می باشد که می توانید با خیال راحت از این چادر در کوهستان و یا مناطق گرم استفاده نمود و مشکلی برای بدنه آن پیش نخواهد آمد . پایه های آلومینیومی استفاده در این چادر مسافرتی آلومینیومی بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و همچنین آب داشته و فرسوده نخواهد شد .  همچنین رنگ های استفاده شده در تولید این محصولات متنوع بوده و مناسب برای استفاده تمام سلیقه ها می باشد . از جمله رنگ های استفاده شده در این چادر های مسافرتی می توان به آبی ، زرد ، سرمه ای ،طوسی و آجری اشاره نمود . این چادر مسافرتی دارای درب ورودی بزرگ و همچنین دو پنجره که با توری مخصوص محافظت می شوند که می توانید از این توری ها برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد خاک به داخل چادر استفاده کنید . چادر 10 نفره کیت به طور اتوماتیک می باشد و می توانید مدت زمان 10 ثانیه این چادر را اماده استفاده کنید و نیاز به مهارت خاصی نمی باشد . 

چادر مسافرتی 10 نفره بست وی

بست وی نیز یکی از تولیدکنندگان چادر های مسافرتی می باشد که توانسته است در سالهای اخیر در این زمینه محصولات با کیفیتی را تولید کند و بتواند طرفداران بسیاری را جذب کند . این چادر نیز مناسب برای استفاده در مسافرت های طولانی مدت و کمپینگ ها می باشد و می توان از آن با خیال راحت در مکان های سرد استفاده نمود . بدنه این چادر مسافرتی نیز از پارچه شمعی برزنتی بوده وو مقاومت بالایی در برابر آب باران و ضربه به بدنه دارد . پایه هایی آلومینیومی استفاده شده در این محصول به صورت عصایی تعبیه شده اند و در مدت زمان کمی می توان آن ها را به چادر متصل نمود و از چادر استفاده کرد . راه اندازی چادر های مسافرتی عصایی به مراتب دشوار تر از دیگر چادر ها می باشد که البته با چندین بار راه اندازی چادر ، این کار برای شما آسان خواهد شد و می توانید در مدت زمان کمی این کار را انجام دهید . دشوار بودن راه اندازی این چادر نسبت به سایر چادر ها می توان یک عیب محسوب شود اما می توان گفت جنس این پایه ها و عمر آنها بالاتر از فریم سایر چادر ها بوده و می توان این را یک نکته مثبت در این چادر دانست . برای خواندن ادامه این مقاله مفید به وب سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::......  راهنمای خرید چادر مسافرتی 10 نفره  ......::::::



:: برچسب‌ها: راهنمای خرید چادر مسافرتی , چادر مسافرتی , چادر مسافرتی فنری , چادر مسافرتی اتوماتیک , چادر مسافرتی عصایی , چادر مسافرتی 10 نفره , خرید چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1400 | نظرات ()