لایه های داخلی تخت بادی
نوشته شده توسط : admin

تخت بادی محصولات بسیار پر کاربردی هستند که می توانند نیاز های شما را طی استفاده روزمره بر طرف کنند. این دسته از کالا ها به عنوان ابزار های راحتی شناخته می شوند و کیفیت اغلب دسته بندی های آن نیز فوق العاده است، به همین صورت می توان آن را محصولی فوق العاده دانست که رویه ضد تعریق دارد و می تواند در مسافرت یا منزل فوق العاده کاربردی باشد. اما این تمام ماجرا نیست، و لایه های داخلی تخت های بادی اهمیت فوق العاده ای در استحکام آن دارند، در حقیقت ساختار اصلی تخت بادی بسته به لایه های داخلی آن بوده و لازم است تا در نگهداری آن دقت لازم را به عمل آورید. پیش از توضیحات کامل و جامع در مورد لایه های داخلی تخت بادی لازم است تا توضیحاتی در مورد قسمت خارجی بدنه به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما در ادامه همراه باشید. 

بدنه تخت بادی

بدنه تخت های بادی معمولا از سه تکه مجزا ساخته شده است که به صورت پرسی به هم متصل می شوند. از این نوع و شیوه پرس کردن محصول بسیار مهم است. اما در قسمت هایی از بدنه که دارای شیار بوده ولی درزی در آن مشاهده نمی شود جزء محل های اتصال قلمداد نمی شود و اکثر مشتریان به اشتباه این برداشت را از طراحی محصولات دارند. در حقیقت این شیار ها محل اتصال لایه های داخلی محصول به شمار می شوند که حالت اصلی تخت را نیز به وجود می آورند. بخش های کناری تخت ها از جنس های متنوعی تشکیل شده اند که هر کدام از این بخش ها جنس متفاوتی دارند، قسمت های کناری شامل، وینیل، PVC، برزنت و جیر می شود، لایه رویی تخت بادی نیز معمولا از همین لایه ها بهره می برد. اما قسمت زیرین معمولا از لایه های متعدد PVC و وینیل ساخته می شود که علاوه بر مقاومت بیشتر به راحتی بیشتری نیز تمیز می شود و زحمت شما را کمتر می کند. 

 

لایه داخلی تخت بادی

لایه های داخلی تخت بادی با وجود اینکه قابل مشاهده نیستند اما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در شرکت سازنده به دسته بندی های کاملا متفاوتی تقسیم می شوند به همین صورت می تواند لایه های داخلی را از نظر طرح و نوع به دسته بندی های مختلفی تقسیم کرد که لایه های داخلی و طراحی آنها بدون ربط به شکل و رویه آنها نبوده و طرح داخلی لایه های تخت بادی بر اساس طرح رویه آنها به وجود می آید و بلعکس. در ادامه لایه های داخلی تخت را از نظر جنس و نوع به دسته های مختلفی تقسیم می کنیم. برای خواندن ادامه این مقاله می توانید به وب سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید ، برای ورود به وب سایت و خواندن ادامه مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید :

:::::..... لایه های داخلی تخت بادی .....:::::

 





:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت خواب بادی , تخت بادی طبی , تخت بادی ارزان , تخت بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: